.

.

onsdag, januari 02, 2013

Rokad

Ledig idag och tänkte ha en "soft relax" dag..........men jag började ställa upp finglasen efter helgens alla partajer...........och där är jag fortfarande.........

 Dessa ärvda glas trivdes vi jättebra med, de får en given plats i vitrinskåpet....
 ...och eftersom inte alla fick plats ställde jag några högts upp i ett av köksskåpen.........
 ....för att få plats blev jag tvungen att plocka bort dessa kaffekoppar som vi aldrig använder.........
 Och "mormors" porslinen ska förvaras någon stans....vill inte ta ut det i garaget igen......
 Ja! min "brudkista" på övervåningen kan ju bli bra...............
........Ööhhhh och där ligger ju 100 juldukar...till.........
...tur jag är envis.....nu går jag och plockar juldukar..........undrar vart vi har rullen med svarta sopsäckar?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar