.

.

lördag, mars 02, 2013

Löp rapport

Hur det har gått med löparbandet vi köpte i julas??....jo då, superbra! Jag måste säga att det är helt rätt "metod" för mig. Närheten gör det enkelt och tidssparande vilket passar mig perfekt.



Jag har kört på regelbundet hela januari och februari (paus 2 veckor då det var jobbigt med Tuva) denna vecka har jag ex kört mån, tis, tor, lör.....ca 4-5 km/gång. Visst inte jättelångt men bra för att vara mig, och jag försöker bara få in rutinen att "ta" några kilometer efter jobbet varje/varannan dag.

Jag har faktisk gått ner 4,5 kg på 2 månader....självklart tänkt på vad jag äter också. STOPP var inte oroliga, det finns att ta av............julen satte sina spår


Ok jag är inte riktigt här än...........men kämpar.....beach 2013 here I come

.....nyduschad och nytränad tar jag lördag med EN öl.....
Go lördagkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar