.

.

fredag, september 20, 2013

God fredag

Efter att varit uppe i ottan, jobbat och tagit en micro-nap när jag kom hem är jag på ett ganska bra humör. Saga fick värktablett och var ute och värmde sig i solen och Stella hjälpte mig att kratta plommon, sedan när husse kom hem tog vi en liten tur i skogen.....med båda hundarna, vi pratade igenom Sagas L7S1 problem och kom överens att vi självklart ska ge det en chans. Visst det kräver mycket pyssel när vi har en fyra månaders Stella, men vi är eniga. Ska kontakta veterinären på måndag om de fått något besked om MR rtg.

God fredagkväll all

2 kommentarer:

  1. Härligt, försökte ringa dig i veckan. Jag råkade på en Dvärgpinscheruppfödare som haft en valpköpare me någon annan ras med den diagnosen och de lyckades bra med någon form av behandling :D KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Härligt, försökte ringa dig i veckan. Jag råkade på en Dvärgpinscheruppfödare som haft en valpköpare me någon annan ras med den diagnosen och de lyckades bra med någon form av behandling :D KRAM!!

    SvaraRadera