.

.

måndag, juni 30, 2014

I tid

Jo som jag nämnt tidigare vill jag ha gott om tid när jag ska till bokade klockslag. Idag dax för 40+ mammografi igen på sös kl 15.35.

Åkte 13.40 från jobbet, med köer vägbyggen och trafikolyckor vet man aldrig. Det gick smidigt :) hittade tom en ledig parkering i garaget (hatar p garage), lite klurigt dock med nya feta bilen.....eller så var det väldigt små p rutor, jo det var det nog. Gjorde en bilist irriterad, skulle bara parkera om lite ville stå rakt.....o han trodde jag skulle åka....rivstart jo då. Blev tyvärr lite stressad vid p automaten så jag klickade dubbelt....som om det inte är dyrt nog i dessa garage, så nu får jag stå här till halv sex ikväll.....vad nu det ska vara bra för?!?
Ja ja, kom 40 minuter innan tid, gränsen till för tidigt....men jag kan ju sitta o filosofera lite, irriterad att jag glömde mina hörlurar, typiskt en dag som denna. 

Frågade om jag möjligtvis kunde få komma in lite tidigare, -nä tyvärr vi ligger lite efter idag så du kanske får vänta lite..... 

Tralala.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar