.

.

fredag, februari 20, 2015

Ordning

Igår och dagens jobb på jobbet har varit sådanadär experimen där man måste ha full koll. Passade egentligen inte alls bra igår när B opererades, när man kör dessa experiment får man inte tänka på annat......som nu 4 olika varianter, ha koll på färgkoder, temperaturer, pH och tider. Olika lösningar ska tillsättas i alla 4 olika varianter, vid en exakt tid och allt detta under några timmar. Med pipetter och inte blanda samman............osv
Ha ha, B tror inte det är möjligt att jag kan ha ett sådanthär jobb........hemma är jag lite halvförvirrad, påbörjar flera saker samtidigt (med det är effektivt tycker jag), glömmer vissa saker jag är på väg att göra.....kan knappt ha två kastruller på spisen samtidigt. 
 
Min förklaring är att på jobbet har jag sådan full fokus att hemma bara blir jag motsatsen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar