.

.

tisdag, februari 10, 2015

På rull

Just nu tycker jag allt bara rullar på.....same same och hinner inte riktigt med. jobb, hem, träna, hundpromenad, sova.....åsså samma igen. Borde träna Solo mer på kvällarna, på torsdag har vi kurs igen, då ska hemläxan visas upp. Hon startar fin utgång bredvid mig, men att schnauzern har inblandat gummiboll i rasen syns här....efter nån meter studsar hon rakt upp (kanske man får en godis..nähä) då studsar vi lite till, får jag godis om jag studsar ännu högre denna gång? ...och svårt att bara träna inomhus, vi har för halt på våra gator just nu för att gå ut.
Sommar-semesterlistorna på jobbet ligger framme.................
Solo ska få en lillasyster till våren.................

Det kan bara bli bättre, mer sol åt folket

1 kommentar:

  1. Ååå jag hoppas ni har njutit av solen idag!
    Och GRATTIS till Solo som ska få en lillasyster!

    Kramar från Anette

    SvaraRadera