.

.

lördag, december 31, 2016

Kärlek och smärta

2016 summerar jag "Kärlek och smärta". Helt underbar känsla att jag och Bennet gifte oss i maj, vi hade våra härligaste vänner och familj med oss och alla var glada för vår skull. Spänning och många skratt, dagen blev precis som vi önskat.
Under året har vi fått mycket tid med våra tre barnbarn, coola människor.
Sedan har tyvärr året bjudit på höftvärk sedan februari och ryggvärk sedan maj, värk i stor sett dagligen fram till typ oktober. Nu har jag bara ont efter extrem ansträngning, tackar för att det att det vänt. Vi hade en härlig fjällsemester i somras, fler Sådana. 

En vän fick cancer, svår variant... hon kämpar än, och jag har verkligen fått en tankeställare vad som är viktigt och oviktigt här i livet, var tacksam när du mår bra! Vi pratades vid idag, fint. 

All träning och tävlingar med Java har varit kul, nästa år ska vi kämpa på i både rallylydnad och tävlingslydnad... ska köra dubbla träningar hela våren 2017, kul.
Nu hoppas och tror jag att 2017 kommer att bli ett bra år, det bara känns så.
Nej jag och B ska inte ha nyårsbaluns, efter en lååång skogspromenad har vi nu soffläge med lite gott (vet, känns jättefel eftersom jag tränade i morse, men vadå jag hade ju ätit/druckit gott utan träning med ju...) ogillar raketer även om hundarna är coola.
Hörs senare, tat lungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar