.

.

fredag, december 16, 2016

Stänga av ibland

Önskar att man kunde stänga av hjärnan ibland, eller i all fall sätta den på "stand-by". Jag vaknar ofta med huvudvärk, vaknar på morgonen och minns drömmar klart...det är ofta många människor, människor som inte har med varandra att göra och på helt konstiga platser (nyss var det mitt gamla barn rum på Lilla Essingen). Bennet har fått höra många konstiga saker, jag jobbar med olika yrken och det händer saker vi måste lösa. (Finns det någon drömtydare där ute så rock on). Kan inte ens huvudet få vila på natten?

Jag som säkert många, gör många saker samtidigt. Kom på mig själv i morse att fylla i utställningsdatum i kalendern för 2017 samtidigt som jag borstar tänderna, när jag sitter på toa sätter jag samtidigt i ny påse i papperskorgen. Att slå på en tvättmaskin kan ta tid, fyller den och ska gå och se om det är något mer som ska in och sedan helt plötsligt står jag och viker kläder eller rensar garderoben :/ och sedan i garderoben kan jag se något annat som genererar en annan syssla.....sedan efter en timme kommer jag in i tvättstugan, ja visst ja maskinen......Öhhh. Jag får mycket gjort, men i lite "hackigt" tempo.........
Köpte nya raggsockor häromdagen, sköna....nu ska jag sätta mig med dem en stund utan att göra någonting....nä skojade lite...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar