.

.

tisdag, mars 14, 2017

Trött

Jag är så dj#vla trött!
Sverige är inte det land som vi haft, undrar du vad jag pratar om så öppna en dagstidning eller titta på nyheterna…. vilken dag som helst, alla dagar i veckan. Jag står för att efter 2015 har det bara gått utför, klura på vad som hände 2015.
Polis och blåljuspersonal attackeras (våra hjältar!!), det våldtas i grupp, nu våldtas även killar……..våra gamla slås ner, tjejer slås ner, oskyldigas bilar brinner, badhusen kan inte hålla öppet, barn rånar barn, det är ingen ordning längre. Straffskalan är obefintlig om de ens tas fast, de garvar åt oss och gör om och om igen. Det ska trippas på tå och tas sådan hänsyn till alla de som kom 2015 att Sverige tappar bort sina egna, förtur hit och förtur dit. Myndigheterna fegar med statistik för att undvika ge ut och se sanningen.
Skicka hem de som inte sköter sig omedelbart (som varnande exempel), de som sköter sig kan gärna stanna. Stanna i Sverige, så som vi lever och bor. Inte starta musli¤skolor och bygga upp ”nya länder” i Sverige, välkommen till vårt land och bli en av oss.

Det vart väl bra med öppna gränser, eller? ….jag röstade Nej till EU!
Känns det bra i Sverige just nu, eller?.......jag röstade inte S!

God Tisdag, o passar inte raderna idag är det bara att  stänga ner på krysset uppe i högra hörnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar