.

.

torsdag, april 13, 2017

Dream


Vaknade helt slut, drömde en konstig dröm om hundtävlingen vi har nästa helg......

Jag hade glömde anmäla oss 30 minuter innan start vilket man ska (fick ändå vara med då jag känner hon som ska vara tävlingsledare, men nu hade hon ett horn i sidan till mig :0/), när det var 12 minuter kvar till vår tur sitter jag i en matsal och äter panerad fisk (varför ens så detaljerat..?) jag springer upp för trappor, urdum lokal för hundtävling...inser sen att jag har glömt att ta med mig Java. När vi väl är på plats väljer domaren efter bara första ekipaget att ta en paus....what där blir vi sittandes. Samtidigt pågår en diskussion om min 94-åriga mormor (som ej finns längre ♥) har rätt till hemtjänst, just nu är hon hemma själv och jag sitter o funderar om jag hinner hem till henne innan det är vår tur................o så där håller nätterna på, tacka sjutton man är trött när man vaknar.

Ja, ja....mormor har ro i himlen och tävlingen kan ju bara gå bättre.....Jag ska anmäla oss i tid, vara väl förberedd och ha med Java :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar