.

.

torsdag, april 06, 2017

E4 for me

Drog 12.30 från jobbet, gjorde det sista viktiga 12.29....men hade bestämt mig för att gå "tidigt" idag. Ibland kan det faktiskt vara svårt, om andra flexar 1-2 tim tidigare reagerar ingen... men om jag går 1-2 tim tidigare nån dag (vilket blir 12-13) säger folk oooojjjjj vad du går tidigt!! Nä men kom till jobbet 05.45 som jag istället, inte 08-09 som de flesta dyker upp!!!!
Väl ute på E4:an kändes det ödsligt... Vad är fel? Inga bilar kom bakifrån. Ser sedan polis mc som står och blockerar varje påfart.... Ha ha, jag glider helt själv hela Uppsalavägen, alla andra blir stoppade. Cool upplevelse, inte vanlig. Antar att de skulle komma med någon eskort från Arlanda, men såg aldrig nån.
Hem, plockade ut yrvakna hundar och drog till brukshundklubben. Bägge blir lite "hispiga" av dofterna, miljön och allt men fick några riktigt bra momenten med Java. Skulle ta sista rastningen i skogen däromkring.... gick vilse!!! Blev riktigt rädd (Ja, ogillar tappa kontroll) stod en stund fann ej Google maps, fann ej nummer till nån som jag visste var på klubben.... fann numret till min trygghet B... Jag är vilse!!, "vad ska du in i okända skogar att göra?"..... sen drar Solo oss framåt och jag lyckades se bilvägen mot klubben, phuuu. Hem efter en bra dag, i morgon ledig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar