.

.

torsdag, juli 20, 2017

em

Våra planer idag var att riva det gamla trädäcket nere vid boden (vi övar på det innan vi kör det stora) samt att jag och Java skulle åka till djuraffären och köpa fågelfrö och nytt sele. Riva trädäcket gjorde B medans jag och Milo tittade på.... värsta största spindeln kom fram, stor som en mus :)

 Åka och handla sele gjorde jag och Java när Milo åkt, det fanns ett gäng att välja på.......kan ju säga att vi varit där innan men kom då ut utan sele.
Nu blev det ett iallafall, efter att ha provat och provat. Då hon ogillar sele (de vi har som är lite grövre o tyngre) så var jag ute efter ett lätt o smidigt som hon knappt känner samt att jag vill ha en färg som syns då hon går lös ofta i skogen och det är skönt att lätt se henne.
Det blev ett fint piffigt rosa.....tror Java också vart nöjd faktiskt <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar