.

.

torsdag, juli 06, 2017

Håll i hatten

Jo då det blev klubben och lydnadsträning, Solo fick träna på följsamhet och Java på nya apport moment för klass 1. 

Sedan kom jag hem och gjorde lunch till mig, kaffe, macka och rose'.....första alkoholen på min semester. 
 
















Kände bara för det, pratade med Katrin igår och påminde mig själv att jag jobbat bra. För två år sedan när jag "fick panik" #någotmåstegöraskänsla vägde jag över 7 kg mer än idag... kolla bilder.... 
 Trots rygg o höft problem har jag kämpat detta år, men tycker att jag lyckas. JAG mådde inte bra med de 7+ kg men verkligen, alla gör sina val och det viktigaste är att man mår bra. 
 










Familjen, hundarna, lagom dos träning gör att jag mår bra..... och skogen!
Nu ska jag njuta.... fortsätta njuta, köpte även en påse smågodis :)) i morgon får B också semester - kärlek.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar