.

.

lördag, oktober 07, 2017

Kass

Sån tur att jag hade en bra förmiddag med barn och barnbarn, för sen drog mormor på hundtävling..... (fyyy dagens mormödrar med sina hobbies)
Fick efteranmäla mig på en tävling trots att anmälningstiden gått ut... i Norsborg... avskyr den sidan av stan o aldrig varit där ....o ingen Bennet. MEN jag tog mod till mig och körde, o hittade. Duggregn och lerig gräsplan, men Java var så duktig o satte sig i gräset trots att hon inte gillar blött gräs. TYVÄRR... (igen) missade jag att öka tempot efter en skylt och vi fick 10 minus poäng, det plus fler små minuspoäng blev 65....o man ska ha 75p för att bli godkänd. Bläääää vad deppigt.... Men fick fina kommentarer om ett av de svåraste momenten, då Java gärna sätter sig när hon ska stå :)
Fick bra pepp av bästa coachen, jag har ju iof bara tävlat ett år... men ogillar att misslyckas. Jaha Linköping nästa.... ger mig inte... än, vill så gärna att hon ska få titeln RLD F innan vi avslutar säsongen. 

Nu heja Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar