.

.

onsdag, oktober 04, 2017

Sortera

Idag känns det bättre, sorterat bort sådant som jag inte kan påverka, listat upp de saker jag ska göra (då kan jag släppa det), och beslutat att vissa saker blir det nej på.


Tagit ledigt i morgon o fredag då jag har svårt att hinna ta ut hundarna innan jobbet och hinna hem till dem i bra tid (B far till Polen), visst jag kan ta ut dem 04.00 men helt ärligt så tror jag inte de hänger på.....så vilket bra beslut...Ledig :D.....återigen, vilket bra jobb jag har (förutom att det ligger på fel sidan av stan).
Åker kanske o shoppar några nya kläder i morgon (fast det är sååå emot mig, när man är ledig vill jag absolut inte åka bil eller in o stöka i affärer).....nä o det är precis därför min garderob är lite ringrostig (...blommiga tanttröjan, har använt den 1 ggr....fin, kände mig bara 10 år äldre:/ )
 Jo men det blir nog bra, kommer att få sällskap av döttrarna och i helgen också...myyys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar