.

.

onsdag, april 11, 2018

En dag...

.... i taget.
Nä men "har man" småbarn hinner man inte blogga :) 

Igår efter jobbet åkte jag på snabbvisit till deras nya radhus, de hade fått slutkontroll och nyckel. Mycket fint, allt helt nytt kul. 
Hem ut med hundarna, sedan hade jag lovat att Rasmus och jag skulle göra pannbiff...såklart vi gjorde. Han, jag och Bennet åt själva de andra var i huset.


En Ikealeverans var planerad till nya huset så Malin for dit igen,  Ante la barnen och Bennet kollade fotboll.......o jag gick o la mig...före 21. heltrött (Malin skruvade möbler i huset, hade inte kommit hem innan jag la mig).  
Vaknade idag med halsont :/ men upp som vanligt och Ante anslöt i hallen kl 05, han åkte med till sitt jobb så jag släppte honom vid Hornsberg. Nu kämpar vi en dag till :) ikväll hundkurs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar