.

.

måndag, maj 07, 2018

Grönt

Nu börjar det verkligen bli grönt..... bästa årstiden. Trädgården får växa lite vilt i vår, men vi kommer nog ikapp.

Efter jobbet så avslutade Bennet altanbygget på Vårbruksvägen, och jag hade styrelsemöte på brukshundklubben.

I morgon har jag tagit ledigt för att.... ha en heldags träning 9-16 i tävlingslydnad med vår instruktör, träningen är på brukshundsklubben (hade ju kunnat sova kvar ;)
Kan låta jobbigt men för mig är det kul o avkoppling, jobbigast kan vara värmen. Jag själv väljer vilka moment jag vill ha hjälp med och om det är något specifikt vi fastnat på, sedan vilar Java när ett annat ekipage tränar och då tittar jag och lär mig även att se på andra. Har frågat på jobbet om jag kan få använda mitt "friskvårdsbidrag" till hundträning.... o kors i taket, inte omöjligt sa de, vore toppen. Det är ju även hundarna, träning o alla långpromenader som håller en i form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar