.

.

måndag, maj 14, 2018

Oj

Efter jobbet drog jag till skogs, varm så det blev bara en kortare promenad... nu har kopparödlorna börjat komma.


När B kom hem körde vi poolfix, för första gången har vi fått grumligt vatten vid uppstart. Idag lokaliserades problemet, slangarna satt fel.... nästa år är det någon som är "diskad" på slangmontering :) (inte jag).

När vi sedan går in för matlagning säger B "idag är det vår bröllopsdag"..... Ööhhh men ärligt du har rätt. Oj vad tokigt, som tur var hade B kommit på det alldeles nyss så vi var på samma nivå. "Men älskling vi hinner iallafall äta ihop innan jag ska på årsmötet på brukshundklubben" så skönt med en förstående okomplicerad man.


På klubben vart jag med tax, en minitax som prompt skulle upp i mitt knä o där satt hon. Söt liten sak, som en liten säl. O när jag kom hem nu så...... finaste blommorna från min livskamrat. Firar oss gör vi annan dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar