.

.

fredag, maj 21, 2021

Barnbarns kväll

Jo men igår hämtade vi Milo och Devin på fritids och förskola, skulle även få nycklar hem till Alexandra. Går in, hittar Devin ganska snabbt, sätter mig ner och får en kram o pratar med honom ......"har du legitimation "? Ööhhh,  jo visst, körkort i bilen -" ja hämta gärna det". 

Kände mig lite ifrågasatt men.....det kanske är det som är grejen o jättebra att de har koll på "våra" barn. Jo då jag fick ut både barn och nycklar.

Alexandra kom hem vid 20 så vi kom hem hyfsat tidigt. 

Idag har jag varit ledig (från jobbsysslor)men hade en underbart bra fm.  Planterade om lite blommor, tog ut hundarna 1 timme i skogen ,fortsatte på tomten med jordförbättring, rensning av jordgubbslandet och lite allmänt pyssel.









Tog ut några kaktusar från garaget, varmt och soligt. Solo envisades med att ligga mitt i värmen.....poolen städad och uppvärmd 🙂 27 grader.

Sen kom......haglet







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar