.

.

måndag, maj 31, 2021

Måndag

Vaknade ett gäng gånger i natt, B sover som en stock. Bättre här än hemma. Vaknade vid 06.50 då en kollega (som missat att jag har semester) ringde för att vi ska äta frukost ihop.... jag klickade.

B och jag åt lite snabbfrukost o tog sen ut hundarna på 3,5km varvet en timme.






När vi kom hem åt vi brunch, kokade ägg, mackor mm. Sen drog vi till Dalarö o kollade läget, ett fint ställe. Små smala gator, lite upp och ner, ett bageri nån restaurang. Undrar hur det är att bo här på vintern....



På vägen hem stannade vi vid Sandmar Naturreservat, gick en sväng och kom till ett fågeltorn. Kossor gick i samma område så jag var lite på min vakt, vet inte om de uppskattar hundar.....visste inte om vi skulle hinna springa ifrån dem..... 





Hem till vagnen, lite mobilsamtal. Malin åter från Norrland, fått tråkiga besked en släkt på sjukhus med dubbel lunginflammation.... och blodproppar i lungorna 😔.... Skumt.

Nu hockey o heja Sverige...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar