.

.

måndag, november 01, 2021

Ångan uppe

Jo men kör väl på lite nu, har ju ångan uppe.

Vaknade piggelin klockan 03.55....jo man kan det 🤣 gick upp o va iväg till jobbet 04.19

Åkte hem vid 13 med ett möte i örat, bevittnade vid Sollentuna hur en lastbil bredvid mig fastnar i en bil som hamnar på sidan i fronten på lastbilen..... galet ljud och E4:an stannar av för en sekund. Hinner tänka men på fyrfilig väg är det svårt att stanna och hjälpa, man försöker själv undvika att åka in i andra väjande bilar. Väljer i alla fall att ringa 112 då det helt klart behövdes hjälp där, under mitt samtal får de in fler liknande och hon tackade för snabb info. 

Tänkte återgå till mötet men det blev visst bortkopplat, vad gör väl det ❤️ var rädd om dig. 

Hemma tog jag ut hundarna i vår skog, ville inte ens ha ljudbok.... behövde lugn i skallen. Inga fjäll direkt men vår skog är fin den också 🌲🐿️





.... o ångan uppe, en hög med björkgrenar uppe på berget (sedan trädfällning en) behövde flyttas in på tomten. 

.... o det fixade jag 💪



Meeeeen..... när jag skulle ner från berget halkade jag 😞 åkte 3 meter o försökte dämpa fallet. 

Nu sitter jag under en filt i soffan med skrapat knä, ont höften och i hanled och axel.... o börjar bli ganska trött 🙄 B lovar att bära mig ur sängen i morgon bitti 👋😬

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar