.

.

lördag, november 06, 2021

Lördag

Hängde med Malin till djuraffären på fm, sen hem o putsade fönster..... men jag jobbar etappvis. Insidorna tog jag för ett tag sedan, övervåningen struntar jag lite i 😁 så nu var det bara utsidorna nere o det gör jag på 20-30 minuter....

.... med tanke på rosorna så har man svårt att tro att det november 😳


När B kom hem från golfen tog vi tag i björkstockarna, placerade dem bättre så de håller tills vi tar tag i en vedhuggardag igen. 

Känner mig inte helt 100 😐 blodtrycket spökar visst fortfarande , onödigt lågt övertryck......men ok puls iallafall ,tack 🙏. 


Kvällen i ikväll Alla helgons dag tänder vi som vanligt ljus för mamma och Bennets pappa, skänker en tanke upp i rymden för de som inte är med oss längre ❤️
Vi tänder ljus hemma på tomten vid berget, behöver inte trängas på kyrkogården, känns fint..... det brukar lysa även i morgon och ännu en kväll. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar