.

.

lördag, november 20, 2021

Jakt

Ut i skogen klockan 08.30......efter en stund in i skogen står en jägare med hund.. säger Hej o går vidare. Ännu längre in hör jag hundskall, en människa ropar på mig....."vi kör jakt här idag" Öhhhhh...... Jo jag börjar misstänka det, ska jag lämna snabbt?


Nej då säger den trevliga jägaren, du får gå här vi har koll..  o vi jagar bara rådjur med hagel. Okej, en skylt hade kanske varit bra säger jag. Jo vi har skyltat de flesta i vägar men hade inte till alla 😱 okej, Cissi via Klövervägen får gå rakt in i jakten visst. Kortar av min runda o styr ut ur skogen i lite smårask takt. Spännande... eller...

Alexandra, Jimmy och barnen kom på lite lunch visit, mysigt ❤️. 



November, den vita kommer bli magisk om nån dag 🌸. 

Em prommisen valde jag att INTE ta i skogen, blev fin ändå.......


Snygga Java efter trim igår.... ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar