.

.

fredag, april 08, 2022

Fre

Bra jobbdag hemma igår, det kom mest regn o snöblask så marken är fortfarande bar här. Idag regnar det 💦 💦 och jag har ledig fredag.
Ska snart ta ut hundarna, sen har vi hundträning i hallen kl 12 👍. Java är nytrimmad o var jättepepp i går kväll, Solo ska få köra lite rallylydnad.

Mitt största men helt oviktigast irritationsproblem var gårdagens steg 🏃, jag har lyckas uppnå stegmålen 17 dagar i rad...


.. nackdelen är att målen höjs % - uellt ju mer jag går, så nu vill klockan att jag går 11500 steg/dag...... igår gick det ej 🥴. Hade gått 9500 på kvällen, insåg att få ihop 2000 steg till krävde att gå ut en sväng i mörker o regn, eller gå upp på löpbandet. 
Men näää, avstod...... somnade lite irriterad 🤪🙈. Tar det som en bra egenskap, man måste ha mål och genomföra 👊 nu ska jag slå 17 dagar. 

Vänder mig om med kaffekoppen i handen o tittar på nyheterna, Ukraina. Mina steg blir ganska oviktiga, men jag kan ju ändå inte få slut på kriget..... då kan jag fortsätta kämpa mina stegmål. ❤️

Nu snöar det stoooora flingor..... 💩



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar