.

.

onsdag, april 06, 2022

Nä men

... Vi fortsätter väl i bil väder-anda.

Då jag verkligen inte ville vara med om samma resa i morse så gjorde jag valet att ta sovmorgon 😱 hör o häpna. Jag gick upp 06.00 strosade runt rastlös till klockan 07 o då åkte jag. Solen hade börjat titta upp o det var bara 2 minus inte 5 minus som klockan 05, men aaaaningen fler bilar ute.

Att det var köer gjorde inte så mycket, jag med sommardäck ville ju ändå inte köra så fort 😆. Resan tog 1tim 10 min, men bättre det o känna sig säker. I vanliga fall tar det 37 minuter klockan 05 👌.

På tre dagar har vi packat ner ett helt labb...



Hemresan gick smärtfritt, torra vägar. Ja har ni kollat vädret i morgon? Snöööö ❄.... så jag jobbar hemma 😜

Sen önskar jag verkligen att våren kommer åter 🙏❤️🌷

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar