.

.

lördag, april 23, 2022

Host host

Envis hosta, varit extra jobbigt på nätterna. All hosta har resulterat i huvudvärk o att göra något har "bara varit jobbigt".

I går var jag hos läkaren, det tog två dagar och 6 samtal med tre olika "instanser" för att få en läkartid.... fy f*n vad det går utför för landet, i allt typ 🙁.

Efter besöket som tog 3 minuter gick jag mot bilen, - men nu fick jag ju inte det där läkarintyget som jag behöver till arbetsgivaren? Det kanske kommer på mail, eller "mina sidor"....

Blev tvungen att skriva till vårdcentralen o säga att jag glömde ta sjukintyget...... - det kommer till försäkringskassan direkt under dina intyg 😲 😲. Okej ska vara tacksam att jag är oerfaren på denna kunskap, sist jag fick ett då var det handskrivet o jag fick det i handen. Blev sjukskriven till onsdag men hoppas kunna gå på måndag....

Orkade damma av sovrumsfönstret 🤩 o tog ner de sista julgardinerna 😃. 



Bädda nytt får B göra, jag tryckte på tvättmaskinen.... Phuu. 🙃 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar