.

.

lördag, juli 23, 2022

Dag 4

Vi la oss igĂ„r efter fotbollen 🇾đŸ‡Ș, jag vaknade sen inte förens kl 04 o tog ut lillfröken. NĂ€sta gĂ„ng jag (o Nora) vaknade var klockan 07.20 đŸ„°, o dĂ„ var det verkligen dax för kaffe.

Husse har fixat poolen, jag o hundarna har...... Öööhhh vet inte men dan har gĂ„tt. Jooo jag o Nora har Ă„kt bil 🚙... Vi Ă„kte till djuraffĂ€ren o köpte ett sele. Trodde att vi hade ett men alla var för stora.... det blev ett svart enkelt, hon lĂ€r vĂ€xa ur det snart đŸ€·


Hon protesterade första minuterna, tror mest för att hon var sjĂ€lv dĂ€r bak. Men jag sjöng o pratade sĂ„ efter nĂ„gra minuter blev hon tyst đŸ€Ș. SĂ„ helt godkĂ€nt för biltur ✅ 

Malin o barnen kom förbi dĂ„ de skulle plocka blĂ„bĂ€r i skogen, kul kul. 



Jag o stora hundarna hĂ€ngde pĂ„, Solo o Java ÀÀÀÀlskar blĂ„bĂ€r 😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar