.

.

lördag, juli 30, 2022

Första

Efter frukost igår så åkte jag, Java och Nora till brukshundklubben. Vi åkte för att få bilträning, ta en liten promenad o insvepa klubbmiljön.... hälsade också glatt på några människokompisar. Allt gick enl plan 👍

När vi kom hem höll husse på att ta bort gamla slipers runt huset, de mörkna ruttna ska ersättas med nya i sten. 


Här ser de ändå lite charmiga ut 🤷 men nu har vi bestämt oss, trädgårdskanter 2.0



Då tog jag tag i Java, bestämde mig inatt.... hon ska också få "sportfrisyr". Att raka en schnauzerhund är big No No, men jag tar den. Java ska inte ställas ut mer och hon verkligen hatar att bli trimmad.... så ville jag se midjan..... som inte fanns 🙈. 

Hon som var i bästa form i våras, nu måste vi bli hennes PT och det blir light mat igen....hon är inte så aktiv i värmen som var och ligger mest i vår säng för skydd mot busig valp. 



Brottarnacke.... 🙃 
 

Solo och Nora går från klarhet till klarhet ❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar