.

.

tisdag, juli 26, 2022

Grönan måndag

Igår skulle Malin och barnen gå på Gröna lund, Sallys 7-års dag. Fick frågan om att följa med men tackade först nej då vi har den lilla här hemma. Men att gå själv med två visserligen stora barn skulle inte ens jag vilja, så ändrade mig och det ångrar jag inte. B var hemma med hundarna o jag for till Grönan 😜.
Vi hade hellyckat 💖




De ville ta lotter ganska tidigt, först tänkte vi nej bara dumt o behöva gå o bära, men nä kör "man vinner ju ändå inte" .. trot eller ej.... Sally går o vinner en sån där stor 😂😃.... så bara bära på ✌️. Kul på födelsedagen o allt 🇸🇪




Jag åkte faktiskt fyra grejer, bra för att vara mig.... älskar inte snurr. Barnen körde på o gjorde flera åk efter varandra 🙈

Svårast under dagen var att betala på tunnelbana o båt.... reskassa som var för lite, gick ej fylla på då de byter system, visakort... Hur? Asså, kände mig verkligen som Agda från landet 😆..... Kanske börjar bli en sån 😎. Nog nyttigt att åka på äventyr o vi hade jättefin dag, perfekt väder inte så mycket folk. 


❤️ o allt hade gått bra på hemmaplan ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar