.

.

tisdag, augusti 16, 2022

Phuu

Jag klagar alltså inte på värmen...... men svårt o leva som man brukar. Igår for iaf jag och "småtjejerna" (Java o Nora) till klubben. Kändes nästan grymt att stuva in dem i bilen då tempen låg på 30 grader, som tur är drar ACn på snabbt.

Träffade några hundkompisar o vi skulle träna innan 2 möten, men asså... jag satt med dem i en liten skuggremsa från skogen. Nora hälsade på några människor, lekte med mig på stora plan, såg stoooora hundar o Java fick träna lite lydnad.... vi orkade inte mer. 


Sen bilvila i skuggan o det gick kanonbra, knäpptysta. Då jag insåg att det skulle ta tid för vårt styrelsemöte så kom snälla husse o Solo o hämtade småhundarna, samt att dom skulle skjuta skott för bruksträning på klubben .... då drog jag med bilen o mötte upp längre bort, så bytte vi bil. Jag åkte tillbaka o hade möte till efter kl 21 🙄.

Idag har jag kommit på tomatkart-tjuven... 


Nu samma känsla, är man klok... Jag o Java ska till klubben för en träningstävling. Jajamän, vi är rutinerade med vatten o kylfiltar så vi åker.... gör vår bana o sen hem 😅✌️
I morgon är det ju tävling.... 🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar