.

.

söndag, juni 26, 2011

Amazonas

Inte Jägartorp för inte
Amazonas - Ja nästan iallafall..........idag har vi brottats med ormar och kämpat mot giftiga växter......... Okej kopparsnok kanske inte ens räknas som orm.....men skitskraj blev jag när den hoppade ringlandes ur min kratthög (gav nästan ifrån mig ett kärringskrik....va ju inte beredd ju...)

Ormbunkar och Brännässlor till förbannelse, blev bränd på hand och mage, hur? jo .......klämde nässlan mellan magen och kompostgallret när jag skulle böja mig över kanten :// not nice

Nu har vi rensat och halverat mängden uppe i gläntan vid berget, mycket bättre. Frågan är bara vad man ska göra med det omådet nu? Odla gräs, skuggtåliga växter, såga ner björkarna?? ja, ja vi funderar.








Avslutade dagen på Stockholms Stadion och såg Djurgår´n ta hem 3 nya poäng =)) Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar