.

.

lördag, juni 25, 2011

Mass blogg

Midsommar i Norrskogen igår, lungt och trevligt. Här jag med lilla Tilda...........såååå sööööt lilltjejen.






Elin, Roger x 2, Neta och Bennet. Tack för fin dag.



Bästa grillmästaren........Mr Halvarsson




**********************************************************

Här följer lite småbloggar på löpande band............


Nya soffan i v-rummet (B´s spel rum..) uppe =)) ...........nu börjar vi även få ordning där.





Marsvinsburen klar, inväntar bara stabilare väder så grisarna kan flytta ut :))




Här gror det, sockerärtor till v -kommer bra, Rädisor -kommer som bara den (att gallra är inte min melodi....det känns ju helt fel att "ta bort" växt "för att få mer".....köper inte det helt..


.. men ja, jag vet), morötter till höger - sega, verkar inte så pigga.....ja ja finns på ica.







Ny ugn, jag felbedömmer avståndet upptill suck! ett brännmärke från förra veckan.................två nya igår............=(

2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Tack för en trevlig kväll! Fin soffa ni köpt också! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Än en gång tack själva för trevligt sällskap i går. En mysig dag och kväll! Jag är så imponerad av alla tre hundarna som är så sociala och trevliga tillsammans! :)Vi tar handelsträdgårdarna någon dag till veckan tycker jag! ;) Kram Neta

    SvaraRadera