.

.

fredag, december 07, 2012

Förföljd

Tror jag är förföljd....av Mr OTUR just nu

Började bilfärden i morse ganska glad då vägarna var hyfsade, tills motorlampan varnade "Motorfel/servise stanna omedelbart".............SUCK!
Antagligen har väl bilen tagit stryk efter onsdagens snömodd-körning och allt köande.
Jag svängde av närmsta avfart och nu står bilen i farsta Strand. En arbetskamrat i närheten kunde som tur var plocka upp mig, så till jobbet kom jag.

I bilen börjar vi prata om besiktning.........då ringer en "klocka" hos mig, hade inte jag bilbesiktning den 6:e december..............jo, såklart! Förträngde det antagligen då jag luffade runt hemma igår och tyckte det var sååå skönt att slippa ta ut bilen.

När vi väl klev av vid jobbet hade jag bara en vante...............den andra ligger nog utanför bilen i Farsta strand....Ööhhh

Och fredagkvällen blir väl att försöka få hem Volvon från Farsta strand
Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar