.

.

torsdag, december 06, 2012

SNÖonsdagen

Att gårdagens bilresa hem från jobbet tog 5 timmar och 40 minuter vill jag glömma. Det var dagen då alla mina val verkar ha blivit fel, vilken väg jag än valde dök ännu värre stopp upp. Glömt!

Väl hemma försökte Tuva de sig ut på baksidan........hon stod på öronen i högsnön.


Här nedan kommer lite bilder från i dag

 Jag har jobbat lite på morgonen att göra en gång ut på tomten, så att hundarna kan gå ut och lufta sig lite.
Vallarna är 60-70 ca i gången..........


 Tur att vi inte behöver använda bakdörren.........status = oanvändbar just nu.

 Från köksfönstret syns knappt staketet och att komma fram och mata fåglarna är bara att glömma. Jag kastade upp talgbollar och äpple på vallen mot trädet............det funkade också :) dom blev glada över frukost.
B hade skottat igår så att vi fick in bilarna....my hero. Det såg tungt ut...........det var det nog också......... ordet "snöslunga" kom på tal hörde jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar