.

.

onsdag, november 26, 2014

F-bolags skit

Försäkringsbolag kan dra åt hel#@te (ursäkta min franska). B har haft ont i axeln sedan mars då han blev påkörd, smärtan från nacken ut mot axeln blir värre och värre. Idag blev han sjukskriven 50% en månad.....
Igår kom papper från försäkringsbolaget ang skadan, vi berömmer att rehabiliteringen för denna skada är tre veckor, värken i axeln kommer inte ifrån olyckan.
Man blir så trött, det är ett hån, som om inte värken hans är nog, nä nu ska han/vi argumentera mot försäkringsbolaget också. Att nacke och axlar sitter ihop med nervtrådar vet de flesta, Why kan det inte gå smidigt. Jag brukar "kriga" men detta känns tungt redan innan vi skrivit tillbaka.

Avreagerar mig med slipning och målning i klädkammaren.......varför jag gör allt själv?? Jo B har för ont, han kan inte ens bära en matkasse i den armen.....:(

....o varför vi satte igång med renoveringen, jag tappade en kartong bakom garderoberna.......Jo, det var så det började

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar