.

.

fredag, augusti 28, 2015

Fredagsmys

Måste bara som pepp till mig få säga... sedan maj månad har jag gått ner 7 kg. Hade ingen jätteövervikt men var inte nöjd med att inga kläder passade och det hängde "fluff" ur brallorna. Man ska se ut precis som man vill men jag mådde inte bra av det så jag bestämde mig att göra något, och där är jag. Tänker mig 7 l mjölk i en trave.. det är ganska tungt. Idag for jag till Farsta, hittade jättesöt spetsblus/tröja... flera jättefina färger så jag kunde inte bestämma mig, tog två (oj), stl s satt som en smäck, vet inte om jag var dum som tog det... nu måste jag hålla träningen. Har gjort en "fluff" hög i garderoben... har ni så? Förut hade jag en "i form" hög, kläder jag tyckte om men inte kunde ha... betydligt roligare att ha en "fluff hög" om än jag hoppas inte behöva ta fram den. Busarna var iallafall supersöta, passar bra till fest eller jeans o gympadojjor.... uppdaterade även garderoben med bästa plagget, mjukisbyxan... nu kan jag släng de med hål i. Var inte oroliga nära och kära, kommer inte gå till överdrift.. ... tycker för mycket om öl, ostbågar och godis för det.
God fredag och fredagsmys!

2 kommentarer:

  1. ÅÅåå vad duktig och energisk du är som fixar "fluff"-hög och fokuserar på att må bra!
    Jag blir inspirerad av din gooo och vilja!!

    SvaraRadera
  2. Tack Anette, kul att höra ❤, jättekul om det ger dig pepp. Det gäller bara att bestämma sig, börja smått sedan blir det en positiv spiral förhoppningsvis. Kram kram

    SvaraRadera