.

.

fredag, augusti 14, 2015

Nya

Ledig fredag idag, åkte ganska direkt till "löplabbet" och använde presentkortet jag fick igår. Jag hade med mina gamla skor.... "Njooo de här är ju några år, sulan hård eftersom gummit har torkat". Hade faktiskt inte en tanke på det eftersom de ser ganska ok ut, har mest haft dem inomhus på löpband, tills för några månader sen. Sådan tur att mitt uppdrag var nya skor då :) De kollade min fot underifrån, videofilmade hur jag sprang och kom fram till tre lämpliga par av alla 100-tals, de var verkligen proffsiga. Lite mer stabilitet och mjukare sula... Wow vilken skillnad. Tycker dock färgerna är lite skrikiga på dagens löpskor, men just nu gick jag bara på att den satt bra. Nöjd Cissi lämnade butiken med en investering (present) i den egna hälsan.
Väl hemma vart jag bara tvungen att fota tomten, vi har det väldigt fint..... har haft svårt att inse de denna kalla sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar