.

.

söndag, augusti 16, 2015

Fy vad tröttsamt

Fy vad jag blev trött just nu, måla måla måla det tar aldrig slut. Hade en känsla att det kanske saknades 20-30 brädor, men när jag räknar alla målade så visar det sig att vi saknar 78 st smala, den jobbiga varianten .....
Vi har virket hemma, under presenningen.... men trodde hoppades att jag hade målat tillräckligt. Jag har målat (jo B några) 80 smala och 90 breda, först med grundskydd sedan nu med brun lasyr. Tidigare i somras vart ju torktiden typ 2 dygn i regnet, dessa dagar torkar de på en halv dag. Sa nu till B ikväll att i morgon riggar vi upp dubbla omgångar.... annars hinner det bli tjäle i marken innan vi får upp det där för#@nnade staketet. Vilken tur för B..... att det var min idé att ha ett egendesignat staket med två smala, en bred, två smala, en bred... blodtrycket blodtrycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar