.

.

tisdag, augusti 18, 2015

Påt igen

Ska börja min nya 6 veckors intensivträning i slutet av september, gänget kör en omgång redan nu och jag ser deras kommentarer efter träningarna....blir sugen, what, trodde aldrig jag skulle känna så!

Hade lite mailkontakt med tränaren i fm och då bara spontant frågade jag (det bara pluppade ur) FÅR jag hänga på nuvarande pass men bara köra en dag i veckan (istället för tre)?
SJÄLVKLART fick jag till svar, hon skrev summan vilken var helt ok och avslutade, "godkänner du så mailar jag faktura och du infinner dig på torsdag!" (ja med utropstecken, ha ha)

Men måste tillägga att hon skriver så mycket pepp också, och avslutar med kram. Bra mix av tuffhet men ändå medmänniska som vill ens bästa.....here we go again.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar