.

.

tisdag, december 22, 2015

Dum dag

Ibland blir dagarna bara kaos. Var ledig idag och hade en tid på vårdcentralen kl 9 för att följa upp ett blodprov, skulle ha med mig en lapp med tidigare provsvar. Var duktig och kopierade lappen, la den i hallen.... tror ni lappen kom med. Nä.... när jag sitter i väntrummet 2 minuter innan min tid kommer jag på det, lappen finns inte i fickan. Kan inte siffrorna utantill, får stressad förklara läget och ruuuusa till bilen, hem lappen bilen och ruuuusa tillbaka, hann på 9 minuter och han hade inte ropat upp mitt namn än... Phjuu, tur att det inte var blodtrycket han skulle kolla.
Sedan klockan 13 skulle en kille komma för att se över vårt värmesystem.... tror ni han kom? Jag städade lite innan, satt o väntade i en timme sedan skickade jag ett mail. Han ringde upp omedelbart, bad om ursäkt då han noterat fel dag i sin kalender... o kommer i morgon. Men där gick 2 timmar till ingenting. Kom av mig helt från "att göra listan" tog ut och tränade hund istället.
Men för att inte få tokstress i morgon påbörjade jag iallafall köttbullestekning nu ikväll, Solo ville gärna hjälpa till... med provsmakning, he he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar