.

.

tisdag, december 01, 2015

Min tur?

I går efter lunch började jag känna av halsen (säkert den hårda massagens fel :/), skippade träning igår då S ändå inte kunde och det kanske var bra. Vaknade inatt med såååå ont i halsen, fick ligga och sova med en halstablett. Är nu på jobbet, måste göra några timmar här....här är jättemånga "halssjuka", men det kan väl inte sitta i väggarna och smitta på några timmar igår morse då jag varit ledig tor-sön?
Är det min kropp som stått emot allt och kämpat med mig under några jobbiga oktober-november, kämpa, håll henne frisk....hon fixar inte en förkylning just nu, hon har nog med annat. Men nu känner jag mig gladare, starkare......ja då slår "vi" till (och det kanske är tur att det funkar så...).
Jag ska inte klaga, har inte varit förkyld sedan tidigt 2014.......men ändå. Äh, nu hoppas vi bara det är en "24-timmare" mår säkert bättre i kväll.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar