.

.

onsdag, december 09, 2015

Soooova

Tror jag har sovit i två dygn, behövde antagligen det. Igår lämnade B hundarna på dagis för min plan var att jobba, blev liggandes i jeans på soffan från kl 05, sov sedan i sängen till kl 14.20 då åkte jag och hämtade hundarna. Somnade sedan på soffan igen på kvällen, funderade sedan hur sjutton ska jag kunna sova på natten....sov 23-07.30 utan att vakna en gång. Var hemma i dag med för säkerhetsskull, har klistersnor (ja jättetrevligt) som sitter i näsa o hals...o antagligen huvud, vill varken upp eller ner. I morgon vill jag vakna pigg, vill jobba och även jobba på fredag.

B kom hem tidigt idag, jag behövde luft så vi tog bilen och hundarna på en ny långpromenad. Hade på oss skogsbyxor och hundjacka, leriga skor, fick ett infall o besöka VH kyrka på hemvägen...vet att det står "kom som du är" jag tar det på orden.Vi ville bara se hur kyrkan såg ut inuti. Blev indragna av charmigt tokiga personer, kom ut en timme senare............halleluja ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar