.

.

lördag, januari 07, 2017

Barndygn

Jo har varit lite frånvarande här, men desto mer närvarande för barnbarnen. Malin och familj kom igår kväll, goa Rasmus ville absolut sova nere hos mig och Bennet... han frågade när mamma och pappa skulle åka hem, det tar jag som bra betyg, han trivs <3
Vid 05 väckte han mig och vi flyttade ut till soffan, han jag... och hundarna vek ihop oss och låg och tittade på snön som for därute och sov sen till 08, gulliga barnhänder på rutan såg jag :) Idag var de ute och lekte i snön på förmiddagen, jag och B förberedde middag då vi skulle få utökat besök av min bror och familj till middagen. God mat, härligt att ses och fullt ös på fyra barn..... men nu har alla åkt. Hundarna är rastade och snarkar i soffan, B och jag sitter i varsin soffhörna och sveper in tystheten... o glada att fått rå om "de våra".
God lördag kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar