.

.

måndag, januari 09, 2017

Klock coach

På eftermiddagen idag fick jag ett meddelande "Det ser dåligt ut att du kommer få ihop dina steg idag, ge dig ut på en promenad"... min klocka på armen såg till att jag fick ett mail ang detta... denna teknik, underbar eller? Nu blev inte detta ett problem idag, efter en hundpromenad och 25 minuter på löpbandet (Solo sällskapa) så var jag ikapp mer än väl.
Skönt för jag gillar inte att "inte fullfölja", häromkvällen sprang jag upp o ner för trappan några gånger då jag saknade 300 steg innan "målet nått" och jag kunde gå till sängs. Men det luriga är att den ökar mina mål med några procent för varje dag... men det kanske är det som är bra :)
Idag packade vi undan allt godis som var/är kvar från julen.... jaaa jag vet, galet kommer finnas kvar till påsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar