.

.

torsdag, februari 16, 2017

Åldrats

Det är inte bara för att jag är mormor till "ett gäng" som jag känner mig äldre, värken jag har/hade i rygg o höft förra året har nog gjort att jag åldrats fler år. Och skulle häromdagen föra över massa bilder i datorn och insåg att oj vad man förändrats på bara några år........tycker jag såg mycket piggare och finare ut för bara några år sedan :(
Här är några av glada bilder jag gillar...



 Måste göra något drastiskt, bokade akut tid till frissan idag.....ska klippa mig rejält. Solarium tänker jag skippa, vi får hoppas på snabb vårsol. Hullet är väl ganska "i form", kanske borde plastikoperera hakhäng.........o vet ni?? Jag tycker mig se att öronsnibbarna börjar hänga mer när jag har tyngre örhängen, Noooooo så såg ju mormor ut. Minns hur jag tyckte hennes långa öronsnibbar var så mjuka när hon var 90.........det går utför..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar