.

.

söndag, februari 26, 2017

Hemsk ledighet

Att ha dunkande pulserande huvudvärk i tre dagar är inte kul, värst är att göra nr2, att hosta eller när någon annan hostar. Huvudet har varit som ett tunt äggskal, varje gång B har hostat har jag fått hålla för öronen, det känns som om det ska gå sönder. I fredags innan det blev värst hann jag dammsuga halva nedervåningen (dammsugaren står fortfarande kvar i hallen), jag planterade om EN blomma (städade upp jord o rester idag) o jag har satt på EN tvättmaskin  på hela helgen TÄNK allt kul o nyttigt jag.... vi hade planerat!!! (tur att jag har min B) Nu söndag kväll klockan är 21.45 jag kom hem från två timmars lydnadsträning (jo ville försöka gå, dyr kurs och bra instruktör). Jag mår bättre, inte helt bra men bättre. Java var toppduktig på träningen, det ger en energi... kul att höra de andra "visst är hon cool den där lilla" om Java, nu är vi nästan helt tävlingsklara för lydnadstävling.
Jo jag hade behövt vara hemma i morgon, kroppen är helt slut. Men tyvärr måste jag hjälpa vår analysavdelning på jobbet då flera är sportlovslediga, men gör nog bara det viktigaste och åker hem sen. Ställer klockan som vanligt och håller tummarna på att jag mår ok. Snälla.... 
Satte på mig min Garminklocka nu på em första stegen på tre dagar, den trodde nog att jag "lämnat in".... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar