.

.

torsdag, mars 01, 2018

Phuuuu

...anlänt ok till jobbet, bara en gång gled bilen över i fel fil :/ . Skarpa kurvan till vänster efter Centralbron när man ska ner mot Klaraberg, där trots mina 30km/tim gled bilen bara över i filen till höger om mig...som tur var låg ingen annan bil där. Jag väntade ut "glidet" och rätade sedan upp bilen och kunde styra tillbaka.....no fun. Såg bara en lite lastbil som precis hade kraschat in rejält i räcket vid S-kurvan vid bygget på Uppsalavägen, olyckan hade precis hänt och personerna höll på att ta sig ur.
Har en bokad tid i hundhallen idag klockan 14.....känns tveksamt att jag hinner hem o ta med hundarna till den....fullt på jobbet ju.....vi får se annars får jag väl "gå miste" om den :(

Nu kämpar vi Torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar