.

.

tisdag, mars 13, 2018

Sen dag

Hur orkar folk komma hem klockan 17-18 på vardagar? Man hinner ju ingenting... knappt laga middag o äta i bra tid.
Idag gick jag 14.30 från jobbet men hade tid hos frissan 15.30.... som drog ut på tiden. Eftersom B ändå åkt hem till hundarna så passade jag på att åka till Farsta centrum efter, läänge sedan jag var där. Inhandlade några småsaker o åkte sedan hemåt.... kom hem 18.30!! Snart läggdags ju.....
Nu hade jag tur för B hade maten nästan klar, vi åt, sen tog jag ut hundarna o kom in efter 20. Knappt suttit ner. Nä tacka vet jag komma hem 14.45, skogspromenad i dagsljus, träna hundarna eller själv, plocka lite hemma. Nu förstår jag varför jag inte byter arbetsplats.....går gärna upp 04.40 på morgonen, så glad för fria arbetstider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar