.

.

tisdag, juni 12, 2018

Döing

Idag mår jag bättre så åkt till jobbet, men...... klev in i bilen och känner att det luktar "skunk", ligger det en döing där bak?
Åker till jobbet med lite nervevad ruta, när jag kommer fram går jag bak o tittar.....jo visst där ligger Javas belöningsgubbe sedan 2 dagar.....o i den ligger inte en halvtorkad köttbulle, nä typ köttfärsrester. Hon fick nämligen frysta "hundköttbullar" som gav extra energi i värmen och var extra goda....då.

Jag ulkar nästan luktar så vidrigt, den här kan jag ju inte ta med till jobbet folk kommer ju fråga vad som luktar......o jag vill inte ha den i bilen på hemvägen. Tar med den och sköljer två gånger i vattenpölar på vägen till jobbet, spolar av den och dränker den snabbt i diskmedel o vatten......där får den nog ligga tills jag ska hem, nu luktar det inte i alla fall :) men undrar om det går bort? 

Annars får jag väl kasta den o köpa en ny....o vi som ska tävla ikväll igen...jo ;p två snabba, sen tar vi sommarlov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar