.

.

fredag, juni 08, 2018

Nä suck, det blev fel på jobbet idag igen... What?! Jag behöver hjälp, jag har för mycket.... en av lösningarna jag blandat visade fel PH värde mitt i ett steg, var ändå tvungen att fortsätta. Jag vet... tror att jag blandat rätt, haft rena bägare, inget annat skvätt i o ändå visade den fel PH.... o det ljuger inte. FN.... så olikt mig.... mina kollegor börjar inse.... Cissi har för mycket.
idag skrev jag upp allt jag gör i detta projekt... shit, massa saker som måste göras men knappt syns. Nu blir det möte på tisdag hur vi ska gå vidare.... bra! Ogillar att göra fel, o speciellt när man inte vet vad för fel, i mitt jobb måste man ha huvudet med.... det har jag visst inte just nu.

Tröstade mig med hem till hundarna, åkte till brukshundklubben och gjorde BARA två momenten med Java. Rutan som är den svåraste, och endast fyra skick.... som gick bra :) och hindret, hopp som är det lättaste har hon börjat slarva med... jo allt behöver underhållas. Nu med en skinka i handen kom hon som ett skott, tre gånger rakt över perfekt.... duktiga hund.... håll nu några dagar till <3

Nu tar jag en öl.... kan inte säga god fredag, men trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar